« terug naar vorige pagina

Nieuw telefoonsysteem

Beste patiënten,

Vanaf oktober werken wij binnen Huisartsenpraktijk Amsterdam West met een uitbreiding op het telefoonsysteem wanneer u ons belt.

In het nieuwe keuzemenu bieden wij u meer opties.

Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon.

Wij kunnen u terugbellen! Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd.

Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij.

Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten.

U krijgt dan automatisch een tijdstip waarop u wordt teruggebeld.

Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn.

Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen.

Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij ‘nog’ meer aandacht voor u als patiënt hebben.

Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.